poldek i download-only ...

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 6 Mar 2002, 20:27:48 CET

środa 06/03/2002 12:57:52, Blues:

[...]
> Brakuje możliwości przejrzenia zmian i potwierdzenia [Y/N] czy chcę dalej
> upgrade przeprowadzić. Bez robienia kombinacji --test. Jeżeli w konfigu
> będzie możliwość wyłączenia pytania to co to komu szkodzi?

Zgoda, tylko tam jest to wręcz niezbędne, gdyż apt automatycznie
usuwa pakiety z niespełnionymi zależnościami; poldek tego nie robi.

> Naprawdę - warto się pod tym względem przyjrzeć apt'owi, bo tam jest to
> fajnie zrobione.

Dobra, jak będę dokładał możliwość wyboru spośród równoważnych
pakietów to dorzucę to jedno pytanie więcej. Będzie trzeba go tylko
sobie włączyć w konfiguracji / z cmdline. W sumie to drobnostka.