s..t happens

Sob, 23 Mar 2002, 11:22:42 CET

> Chociażby dlatego, że jeśli będę miał jajko, które tego nie obsługuje,
> to rc-skrypty jakoś to przełkną, a jak będzie w fstab to mi maszynka nie
> wstanie.

Jesli ci nie wstanie pomimo "noauto", to IMO cos jest mocno skopane w
rc-scripts.

Ja umieszczam czasto dyski wymienne jako noauto. I troche bym sie wkurzyl,
gdyby system nie chcial mi wstac bez takiego dysku.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk