poldek

Dariusz Włodarczyk milley w mahle.pl
Śro, 27 Mar 2002, 10:52:52 CET

Witam,

W odpowiedzi na list z dnia 27 marca 2002 (10:37:28):

PAG> Hmm, nie bardzo, nie wiadomo przecież dlaczego jest uszkodzony,
PAG> czy jesteś online, itp

No tak trudno sie nie zgodzic z tym ze nie wiadomo dlaczego jest
uszkodzony a czy jestem online to chyba mozna sprawdzic...
W ogolnosci jesli polaczenie sie nie powiedzie to jakis mily komunikat unable to
connect czy cos w tym stylu

PAG> Po opis "-n ra" odsyłam do poldekrc.sample-pld i manuala

no coz ja sobie po prostu zakomentowalem to co mi niepotrzebne w poldek.conf
niestety poniewczasie jak widac nizej ;)

PAG> Brak '/' na końcu ftp://ftp.pld.org.pl/dists/nest/test/i686, powinno
PAG> być "source = ftp://ftp.pld.org.pl/dists/nest/test/i686/"

to by trzeba zmienic w pakiecie na przyszlosc co by inni nie
alarmowali niepotrzebnie jak ja ;)

generalnie to wg mnie odkomentowane powinny byc tylko zrodelka "ra" i
ewentualnie "nest". Testy (ra-test, nest-test) lepiej jak sobie kazdy
swiadomie odkomentuje. No i ten niezakomentowany zenek ;)))

PAG> BTW, to --ask można wstawić na stałe do konfiga przez:
PAG> echo "confirm_installs = yes" >> .poldekrc

ano zauwazylem ze tez mozna w poldek.conf odkomentowac ;)

--
pozdrawiam,
milley

mailto:milley w mahle.pl