pawelk: installer/wuch...

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 29 Mar 2002, 13:45:14 CET

Dnia Fri, Mar 29, 2002 at 02:30:12AM +0100, Paweł A. Gajda napisał(a):
> Paweł czy opiniowanie MOPowe działa via HTTP?

Nie. To jest takie "malekith made" RPC :).

> Czy mógłbyś w paru
> zdaniach przybliżyć od czego zacząć -- chętnie bym wrzucił
> support do MOPa (jak i do BTSa) w poldka.

Najlepiej zaczac chyba od wuch/src/mod_grade/mopcapi.h
(capi = Client API). W wuch/doc/doc.pl.sgml jest opis MOP'a dla
end-user'a. Jesli chciałbys sobie potestowac swoja implementacje, to
bedziesz potrzebował bazy danych. Jej struktore tworza skrypty .sql z
mop'a i mbt. Chyba najprosciej będzie jeśli wezmiesz sobie poprostu
dump'a bazy z ep09.

W wysyłanych raportach przypisanie ocena <--> liczba jest następujące
-1 =: nie wiem
 0 =: niedzila
 3 =: raczej nie dziala
 7 =: raczej dziala
10 =: dziala

Odnosnie BTS'a.
Mozliwe jest skladnie raportow przez Email. Trzeba wyslac raport pod
adres pawelk w ep09.kernel.pl.
Odpowiednia regółka procmaila na tym koncie wyglda tak:

:0 c
*^Subject:.*MBTAUTO.*
| formail -I "" | lynx -post_data "http://localhost/~pawelk/mbt/src/index.php?action=addNewTicket"

(tzn. to jest moja domowa rególka, tam zamiast localhost jest
oczywiscie bugs.pld.org.pl).

Jest tez inna mozliwosc. W mopcapi.h jest funckcja sendBugReport ktora
wysyla raport do serwera MOP'a a ten wysyla maila gdzie trzeba. Dzieki
temu osoba ktora wysyla bugreport nie musi miec zaintalowanego MTA.

Jesli cos jeszcze bedzie niejasne, to chetnie rozjasnie.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów