Znikający i pojawiający się na liście pakietów rc-boot

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pią, 29 Mar 2002, 14:23:29 CET

Cześć

Opiszę krok po kroku co robię (całość odbywa się w VMware).
1. Uruchamiam wizarda.
2. Dochodzę do kroku [5]. Wybieram szczegółową selekcję pakietów.
3. Jedyną zaznaczoną grupą pakietów jest BASE. Wybieram anuluj i dalej
   idę z wizardem.
4. Dochodzę do kroku [16].
5. Cofam się do [5], wybieram szczegółową selekcję. Nadal grupa BASE
   jest jedyną zaznaczoną.
6. Dochodzę ponownie do [16] i wybieram dalej. Rozpoczyna się instalacja.
7. Instalator prosi o włożenie CD2.
8. Klnę na czym świat stoi przez pięć minut.
9. Z pianą na ustach dociągam *kawałek* iso-1.
10. Podłączam ten kawałek pod CD vmware aby zobaczyć co będzie próbował
    instalować.
11. Wywala się na rc-boot.
12. Ponownie cofam się do [5]. Wchodzę do szczegółowej selekcji. Teraz
    jest zaznaczona grupa INNE a w niej rc-boot.
13. Idę się powiesić.

Z powyższego wychodzi mi na to, że w chwil obecnej nie ma możliwości
zainstalowanie PLD z jednego CD :( Naopowiadałem koledze jakie to PLD
jest super i wogóle, namówiłem żeby sobie wypalił 1. CD... i strasznie
głupio mi teraz :((( Da się jakoś pozbyć tego rc-boot z instalacji? I
czy mogę liczyć na jego przeniesienie na 1. CD?
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--