Znikający i pojawiający się na liście pakietów rc-boot

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 29 Mar 2002, 15:37:58 CET

On Fri, Mar 29, 2002 at 02:23:29PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Z powyższego wychodzi mi na to, że w chwil obecnej nie ma możliwości
> zainstalowanie PLD z jednego CD :( Naopowiadałem koledze jakie to PLD
> jest super i wogóle, namówiłem żeby sobie wypalił 1. CD... i strasznie
> głupio mi teraz :((( Da się jakoś pozbyć tego rc-boot z instalacji?

ui-main lub vi /etc/installer.conf i zmień boot_loader na "lilo"
(w wizardzie (z premedytacją) się nie da)

> I czy mogę liczyć na jego przeniesienie na 1. CD?

Tak. Ogólnie to by należało wziąć całe groups i wrzucić wszystko na cd
#1. myślę, że się zmieści (groups obejmuje malutki kawałek PLD, mam
nadzeję, że to też kiedyś się zmieni :)

Jeśli są problemy z łączem to polecam mini-iso. Tylko 40mb. Jest w
ftp.kernel.pl/pub/People/malekith/*.iso

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h