Instalacja BASE wymaga z CD2:

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 29 Mar 2002, 15:47:53 CET

On Fri, Mar 29, 2002 at 02:24:21PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Jeśli nikomu się nie chce tego poprawić, to proszę o wskazówki co
> zrobić, aby rc-boot trafił na 1. CD.

Jak się oferujesz, to cvs://bootdisk/poldek-iso.priority (czy coś
podobnego :) i dodaj wszystko z batch-installer/ui/data/groups
z jakimś sensownym priorytetem. base i basic najlepiej z wyższym.

> Jeszcze jedna uwaga. Moim zdaniem w instalatorze powinna być informacja
> o tym, na którym CD znajduje się dany pakiet. Żeby każdy mógł świadomie
> podjąć decyzję co jest w stanie zainstalować, a czego nie.

Jak to zrobisz, pewnie wszystko będzie na pierwszym :)

> Ostatnia sprawa. Jeśli w pewenym momencie instalator prosi o włożenie
> kolejnego CD, fajnie jak by do logu trafiała informacja ze względu na
> jaki pakiet o to prosi. Bez tego musiałem trochę kombinować aby dojść o
> co mu chodzi.

Nie wiem czy to takie proste. Anyway >>> poldek.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h