installer

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 9 Maj 2002, 17:01:33 CEST

On Wed, May 08, 2002 at 11:59:37PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Czesc
>
> Instalator, to chyba twoja dzialka? Jak nie, to przeslij dalej...

Ogólnie to ja, ale poldek to Paweł, daje cc na pld-installer.

> [...]
> Dokonalem dosc obfitego wyboru pakietow (zaznaczenie praktycznie wszystkiego
> + odznaczenie rzeczy zdecydowanie niepotrzebnych). Instalator w pewnym
> momencie poprosil o wlozenie 2-giej plytki (pakiet gmc), ale nie raczyl
> odmontowac pierwszej. Nie raczyl, bo trzy programy (ps jest okrojony, wiec
> lista opcji niepelna):
>
> 1. poldek --mercy --mkdir --cachedir=/dest/installer/tmp --log
> 2. ash /usr/bin/vfjuggle /dest/installer/tmp/cdrom_PLD_1.0-cd1
> 3. dml
> (mam nadzieje, ze nie zrobilem literowek)
>
> trzymaly otwarte (na CD) nastepujace pliki:

Ash i dml pewnie dlatego, że poldek zostawił otwarte. Paweł, da się coś
z tym zrobić?

> Czy to znana usterka i moze juz poprawiona?

Nie znana (do niedawna nie trzeba było zmieniać płytek... chyba zresztą
zaraz wrócą -2 entries).

> Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale poczatkowo przy wyborze partycji kazalem
> mu podmontowac /dev/hda1 w /W2000 jako -t ntfs i z -oro (i "sth went bad",
> bo chyba tego nie obsluguje, a moze "ro" by mogl ?). Moze to mialo wplyw na
> dalszy przebieg instalacji, a moze nie, ale nie mialem juz czasu ani
> cierpliwosci zeby sprawdzic.

Hmm.. nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że być może usatwiłeś opcję
jako '-oro' a nie 'ro' (one idą do fstab) i pewnie się mu coś nie
spodobało.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h