drobna sugestia

emes emes w skunk.one.pl
Pią, 3 Maj 2002, 17:04:30 CEST

parę dni temu zainstalowałem po raz pierwszy PLD. przyznam, że jestem
mile zaskoczony - nie spodziewałem się że pójdzie to tak gładko i do
tego przyjemnie dla oka (na codzień używam debiana, więc jeśli chodzi o
estetykę, poprzeczkę stawiam nisko ;)))

mam jedną sugestię - niech instalator przy zakładaniu filesystemu
korzysta z 'badblocks'. albo, ze względu na czasochłonność procesu,
niech pyta czy sprawdzić daną partycję. podczas instalacji na śmierć o
tym zapomniałem, w wyniku czego szybciutko posypał się /home, bo dysk mam
mocno dziurawy. instalowałem z bootdisk_net

--
Michał Sałaban -|- emes w skunk.one.pl