/proc/pci

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 15 Maj 2002, 15:32:03 CEST

On Wed, 15 May 2002, Jacek Konieczny wrote:
> /proc/pci jest obsloeted i nawet nie powinno go być (wymaga to
> trzymania bazy urządzeń PCI w kernelu, co jest IMHO niezbyt rozsądne).

Ja nie piszę o dystrybucyjnym kernelu, tylko wersji instalacyjnej.
Pewnie i tak teraz configi tych kerneli się róznią.

> Zamiast tego należy używać lspci wraz z jego bazami. I ewentualnie
> to możnaby dołożyć do instalatora (jeśli jest miejsce).

W sumie bez róznicy, byle można było zobaczyć co naprawdę mamy na PCI.
Instalator 'coś' wie o pci, bo potrafi wykrywać takie urządzenia,
potrzeba tylko komendy typu 'lspci'.
pzdr
Stacho Pal