pcmcia

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 23 Maj 2002, 17:22:47 CEST

On Thu, 23 May 2002, Michal Moskal wrote:
> Hmm... jak nawet nie wiem co to jest za karta to ciężko będzie na to coś
> poradzić...

a gdzie to można sprawdzić???
Tak BTW - może warto się przyjrzeć jak to zrobione jest w instalatorze RH?

> Bo można mu ręcznie podać moduł (chyba).

ROTFL :)
Ale to ma byc Łizard.
On w tym momencie powinien poprosić o zapisanie konfiguracji już zrobionej
i grzecznie wyjść.

Wogóle przy wchodzeniu do łizarda powinno być pytanie o załadowanie
konfiguracji i przeskok do pierwszego miejsca które nie jest ustawione....

> Nie możliwe. Instalacja bootloadera jest na samym końcu? Parted się
> chociaż załadował? Jeśli nie (a jak, bez sieci) to nawet nie było tam
> narzędzi do wykoszenia MBRa.

Nic się nie załadowało - przecież nie było sieci (sprawdzałem - nie było
interfejsów podniesionych).

A czy czasem dd nie ma na dysku?

> Hmm.. jest problem, bo nie bardzo mam to jak naprawić (miałem kiedyś
> amige z pcmcia, ale to chyba nie do końca to...)

APEL!!!!!!
Czy ktoś nie miałby dla Michała kompa z pcimcią? Jakaś firma możeby
sfinansowała??
APEL!!!!!!

> Hmm.. masz jakiś ludzi z ulicy pod ręką? :) Ja sadzałem kumpla i jakoś mu
> szło. Nawet zbytnio nie marudził :)

Ale to kumpel... I pewnie jeszcze informatyk...

> Tu nawet tej wspaniałej karty typu 10/100 nie ma... :<

Bo ona pewnie nawet na szynie PCI nie jest.

Właśnie gostek coś powiedział, że miał jakiś problem ze startem tej karty
pod RH - nie instalacją. Inicjalizacje musiał opóźnić troszkę.
(startowanie całego pcmcia-stuff)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...