poldek, diffy

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Sob, 25 Maj 2002, 19:17:19 CEST

sobota 25/05/2002  1:04:54, Michal Kochanowicz:
> Dzięki, prawdę mówiąc myślałem że nie będzie ci się chciało tego wycinać
> ze zwrotki i miałem posłać ponownie. Dzięki.

Drobiazg, xemacs ma M-x quoted-printable-decode-region :-)

> Pozwól że podrążę. Czy to oznacza, że jeśli nastąpiła zmiana EVR
> pakietu, to w nowym diffie jest opis, listy plików, provides i requires
> dla nowego pakietu?

Tak.

> A jeśli tak, to czy takich informacji nie dałoby się przekazywać różnicowo?
> Tzn. diff zawierałby informacje:
> - zmieniła się wersja pakietu X z evr1 na evr2
> - do listy plików pakietu X doszły pliki ... a ubyły pliki ...
> - to samo dla list provides i requires
> Czy coś takiego wogóle jest do zaimplementowania (a może już tak jest?)?

Pewnie, że jest, tylko komu by się chciało... Praktycznie nie używam modemu
do upgradów i zwyczajnie brak mi motywacji. Oczywiście jeżeli ktoś
to sensownie zrobi to nie widzę przeszkód.

> No to byłoby świetne. To była pierwsza rzecz, jaką zaproponował kolega,
> z którym o tym rozmawiałem. Ja z obecności opisów korzystałem tylko raz,
> tak że wolałbym ich nie ściągać bez potrzeby.

To zrobię na pewno, naszych opisów jest b. dużo i wywalenie ich oraz
rozdzielenie na jakieś packages.dir.desc.$LANG.gz znacząco odchudzi indeks.