installation failure on Nov 1 2002

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 1 Lis 2002, 13:41:09 CET

On Fri, Nov 01, 2002 at 12:34:44PM -0000, PLD installer autosender wrote:
> instalarot nie sciga mi plikow poniewaz instaluje z sieci. cala noc nic nie
> sciagnal. dopiero jak uruchomilem 2 console to wtedy poszedl jeden plik
> teraz nic nie sciaga. na penwo nie jest to wina polacxzenia... nie wiem co
> jest nie tak ale heh... canibal w gower.pl

Uruchomiłeś w ogóle instalację pakietów? Nie wiedzę nic takiego w logu.
Instalatorowi udało się ściągnąć kilka rzeczy potem przestał mieć
szczęście. Z czego wniosek, że jest to raczej wina połącznia.

Ogólnie to nie zroumiałem 1/2 z tego co powyżej napisałeś.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h