PLD(task) (fwd)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 4 Lis 2002, 22:22:24 CET

On Mon, Nov 04, 2002 at 12:04:48AM +0100, Blues wrote:
> Ja tylko przekazuję...

To jakaś preeeeeeeehistoryczna wersja. Sprzed 1/2 roku albo i całego
roku przynajmniej. Pliki na tasku wyglądają OK, więc pewnie chodzi o
zbyt stare bootdisk_net.img. Trzeba nagrać na dyskietkę nowe.

PS (do bluesa): Cc: przy To: pld-installer@ nie jest wskazane. Jest
wskazane przy pld-{users,devel,discuss}-pl@ :-)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h