poranne reflekcje...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 5 Lis 2002, 09:58:17 CET

On Mon, 4 Nov 2002, Michal Moskal wrote:

> Coś jeszcze oprócz fstab i inittab? Bo to trochę mało, żeby nazwać to od
> razu profil...

Te 2 rzeczy to na początek.

Dodatkowo do tego proponowane zestawy pakietów mogą się przecież
zasadniczo różnić. Po co na serwer proponować całe KDE? A na desktop?
Warto od razu cały inwentarz X-owy, czyli konkretne zestawy pakietów już
zaznaczone.
To już chyba dosyć dużo.

W profilu desktop pojawi się później konfiguracja myszy, X-ów,
framebuffera.

Wszystkie rzeczy z każdego profilu powinny być dostępne w każdym, ale
trochę poukrywane (typu przycisk: Pokaż wszystkie zestawy pakietów, albo
coś podobnego...)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...