poranne reflekcje...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 5 Lis 2002, 11:41:15 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Dla odpalania zdalnej sesji ?
> Czego bys nie instalowal na serwerze ? IMO, KDE nie da sie tak
> rozparcelowac...
> Rownie dobrze moze to byc na serwerze.

owszem, ja to wszystko wiem, jednak instalacje serwerów X-owych są
*znacznie* żadsze niż normalnych usługowych.

Poza tym napisałem, że z jednego profilu powinien być dostęp do wszystkich
opcji i jeżeli serwer będzie miał Xy to nic nie będzie stało na
przeszkodzie, żeby kliknąć "Wszystkie zestawy pakietów" i wybierać rzeczy
KDE-workstation.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...