poranne reflekcje...

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Wto, 5 Lis 2002, 19:11:23 CET

On Mon, Nov 04, 2002 at 02:13:48PM +0100, Blues wrote:

> Przecież to są zestawy pakietów... to już jest.
Przyznam, że tak do końca nie pamiętam w tej chwili jak to wygląda, gdyż
zazwyczaj korzystam z wcześniej przygotowanych plików konfiguracyjnych.
Zdaje mi się jednak, że proste pytanie co instalujemy: serwer
plików/router/serwer WWW/workstacje GNOME/workstacje KDE i ustalenie
na postawie odpowiedzi domyślnego zestawu pakietów, nie jest złym
pomysłem. Jak ktoś chce, to niech sobie potem w takim zestawie pomiesza
(łatwiej jest odznaczyć np. zerbre - bo akurat stawiamy maskarade a nie
prawdziwy router - niż zaznaczać każdy pakiet ręcznie).

> Mi chodzi o profil instalacji, a nie o pakiety jakie się pojawią...
Rozumiem i całkowicie się z Tobą zgadzam, że inaczej powinina wyglądać
wstępna konfiguracja pod serwer, a inaczej pod workstację, jednak skoro
już zadaje się użytkownikowi pytanie, czego oczekuje od instalowanego
systemu, to można na podstawie odpowiedzi dobrać inne domyślne zestawy
pakietów.

> To może się pojawić później.
Nie jeżeli chcesz włączyć domyślnie init 5 dla workstacji, bo po
podniesieniu systemu Xksy już będą musiały zadziałać.

O tym właśnie mówie.

> a co to są za pliki?
To chyba pozostałość po prowizorce. Są to zestawy pakietów (z tego co
pamiętam dwa) umieszczone w katalogu coinst na CD/ftp. Kiedyś z nich
skorzystałem robiąc cp. Jakby takie cp było w UI?

Pozdrawiam,
Radek

PS. To co opisałem można w tej chwili uzyskać zapisując sobie domyślne
konfiguracje na różnych dyskietkach i opsując takowe jako:
instalator router/instalator WWW/instalator GNOME...

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|