poldek - feature request

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 30 Lis 2002, 11:54:17 CET

On Sat, Nov 30, 2002 at 01:48:37AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> Czy poldek mógłby korzystać z zasobów udostępnionych po smb ?
>
> Jasne, wiem, że można podmountować zasób i wtedy działać, ale to nie jest
> zbyt wygodne. Do zasobów "sambowych" można się dostawać też przecież bez
> mountowania i byłoby miło, gdyby poldek potrafił to.
> Wielu osobom by to ułatwiło mocno życie.

IMHO do tego nie trzeba nawet poldeka przerabiać. Wystarczy do
poldek.conf wpisać coś w rodzaju:
smb_get = smbwrapper %P %D

smbwrapper to byłby program umiejący ściągać smb:// poprzez smbclient.
Pewnie nawet dałoby sie tego wrappera w postaci jednolinijkawca zrobić
i całego do poldek.conf wrzucić.

Inna sprawa, że Windows potrafi nieźle porozwalać nazwy plików (poprzez
swoje case-insensitivity oraz przywiązanie do 3-literowych rozszerzeń),
a to może (nie twierdzę że napewno tak będzie) ogłupiać poldeka.

Pozdrowienia,
        Jacek