budowanie pakietow dla boot

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 30 Lis 2002, 19:54:59 CET

On Tue, Nov 26, 2002 at 04:39:47PM +0100, Tomasz Mateja wrote:
> Wglebiajac sie w strukture tego jak sa budowane obrazy dyskietek startowych
> i rpmy potrzebne do ich uzyskania
> dochodze do wniosku ze to nie takie proste jak myslalem ;)
> Musze zbudowac pppd wiec pytania z tym zwiazane:
> 1. czy pozostale rpmy (z i386 BOOT) budowane sa ze standartowych src.rpm?

Tak.

> 2. czy potrzebuje chrootowanego srodowiska zeby to zbudowac (np w czym
> przeszkadza glibc-devel)

Tak, potrzebujesz. Przynajmniej ja wszystko budowałem w chroot bez
glibc-devel a z uclibc-devel. Poszukaj skrypty BOOT w źródłach
instalatora.

> 3. jak najprosciej stworzyc sobie takie srodowisko

poldek --install-dist=/foo/bar/chroot poldek rpm-build uClibc-devel
chroot /foo/bar/chroot /bin/sh -l
rpm -e --nodeps glibc-devel

Czy coś w tym klimacie.

> 4. moglby ktos umiescic zasady pracy w cvs-ie na stronie www??

www.pld-linux.org. Ale do bootdisku tam raczej zasad nie ma. Jeśli
robisz na branchu, możesz robić co Ci się podoba. Ale przed marge lepiej
skonslutuj się na liście lub ze mną.

> 5. moglby mi ktos dac w koncu rw ;-)

hmm..

ps: sorki za delay.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h