(fwd) instalacja PLD na hde ... prosba o pomoc do praktykow PLD

Nie, 6 Paź 2002, 19:32:03 CEST

-- forwarded message --
From: "ZEB" <zeb w tenbit.pl>
Newsgroups: pl.comp.os.linux
Subject: instalacja PLD na hde ... prosba o pomoc do praktykow PLD
Date: Sun, 06 Oct 2002 11:40:21 +0200

Witam
Mam juz pld-i686-base.iso (z poprawnym md5sum) a nawet wypalona plyte :-) .
Urochomilem instalacje i doszedlem do wyboru dysku. Instalator pozwala na
zainstalowanie PLD albo na hda albo hdb. Ja jednak chcialbym zainstalowac
PLD na hde to jest dysk ata 66 podpiety jako primary master, do
wenetrznego, dodatkowego, kontrolera ata 66 na karcie pci.

Uprzejmie prosze o pomoc i wskazanie jak to zrobic.

(dysk hde goscil wczesniej RH 7.3, sa na nim partycje /boot, / , /swap;
hda - windows - juszcze musi zostac, hdb - RH 8.0 - chce go zostawic, az
sie nie przekonam do PLD ;-) - nie chcialem tym ostatnim zdaniem nikogo
obrazic, wiem niewiele o PLD, niewiele da sie tez znalezc ogolnych
informacji o PLD, albo tez malo efektywnie szukalem; do istalacji PLD
przekonaliscie mnie :-) bardzo pozytywnie wypowiadajac sie o tej
dystrubucji na p.c.o.l)

Pozdrowienia
ZEB
-- end of forwarded message --