RC2 i686

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 7 Paź 2002, 23:48:16 CEST

On Mon, Oct 07, 2002 at 11:31:15PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> Witam
> Męczyłem dzisiaj trochę iso z soboty - oto moje uwagi:
>
> 1. boot_loader_oder = Jak wygląda wpis dla linuksa?

Jest to opisane w defaultowym konfigu, w wizardzie jest edytor do tego.

> 2. Wyświetl HOWTO = dlaczego po angielsku?

Bo nikt nie przetłumaczył na język mickiewicza.

> 3. Raportuj problemy z instalatorem =
> 3a. dlaczego to jest po angielsku?

j.w.

> 3b. [Wyjśćie] => something went bed ;)

hmm.. możliwe, że jest exit 1.

> 4. scsi_hostadapters = dlaczego nie ma "Żaden" jak w pcmcia_controller (mógłby
> być jako trzeci po "Wpisz" i po "Auto")

Nie do końca rozumiem, ui-main?

> 5. JFS obsysa na potęgę (na 2.2)!!!
> Dla zabawy wybrałem na / ten filesystem - momentalnie dysk zaczął mielić jak
> głubi z prędkością 386... na 486 szybciej mi się instalowało (maszyna na
> której testowałem to Athlon 1700XP) - po wybraniu reisera wszystko wróciło do
> normy ;)

Nie ma jak XFS :)

> 6. Pakiety (default):
> a) Po co mi apmd (mam ACPI) - dlaczego więc nie ma acpid?

true.

> b) Po co mi apt (jak jest poldek)? ;)

true.

> c) Po co mi dhcpcd (dhcp-client bym zrozumiał, pomimo że nie używam)?

a to nie to samo (znaczy alternatywny program, który robi to samo)?

> d) Po co mi dml (i do czego to w ogóle (zastosowanie praktyczne))?

hmm, a to gdzieś jest? praktyczne? np. okienka w instalatorze, dzimi
jakiś sec-annoucer robił etc.

> e) Po co mi hexedit (no comment)

mi się często przydaje...

> f) Po co mi jfsutils, skoro i tak wybrałem reisera (nie przegenerował sobie
> bazy pakietów?)

On działa tak, że dodaje te jfsutils jak masz jakiś filesystem na jfs,
potem go nie usuwa. W normalnych cirucumstencjach nie jest to problemem.

> g) Po co mi lilo, skoro wybrałem boot_loader = Żaden ? ;)

możliwe, że j.w.?

> h) Po co mi pine jak jest mutt ? ;)

true :) (but no flame please)

> i) Po co mi targa? ;)

wywal :)

> Dobra, starczy marudzenia. Reboot.
[cut]

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h