bootdisk: groups (HEAD) [kloczek]

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Wto, 8 Paź 2002, 11:41:07 CEST

[08 październik, 2002] Blues napisał:

>O nie - bez jaj. apt-a to poproszę mi z powrotem....
>

>Poza tym wyrzucanie, bo "coś wyjdzie w zależnościach" nie jest dobre. Przy
>instalatorze powinno być wszystko _dokładnie_ określone. Nie można
>pozostawić poldkowi możliwości "łapanki".

Dlaczego?

Np. nowy syslog-ng nie wymaga klogd. Jak zrobisz, żeby przy instalacji
syslogd instalował się klogd, a podczas instalacji syslog-ng klogd
się nie instalował? Chyba własnie od tego są zależności, prawda?

W każdym razie IMHO wymienianie wszystkich pakietów na listach rzeczy do
zainstalowania tylko zaciemnia obraz tego, co tak na prawdę będzie
instalowane. A kompletne listy pakietów, jeśli są potrzebne (a są
potrzebne m.in. na liscie z priorytetami) zawsze można wygenerować.

--