bootkietki

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 10 Paź 2002, 16:31:10 CEST

Poproszę o przegenerowanie instalatora z nowym kernelem, który nie ustawia
już DMA dla CD. Oraz przegenerowanie ISO.
Jakie było moje zdziwienie jak przy instalacji z płyty zawisła mi ona
na... ładowaniu CD.

Co gorsze nie da się z płyty przeprowadzić instalacji sieciowej, bo nie ma
na niej modułów sieciowych, a przecież spokojnie calusieńki inwentarz by
się tam zmieścił, czyli zawartość wszystkich dyskietek. Po prostu żądał
ode mnie włożenia którejś dyskietki addons. Smutne.

Przydałaby się w głównym menu możliwość wybrania rodzaju instalacji, bo to
co teraz jest po uruchomieniu z płyty i wybraniu "net" nie zmienia
wszystkiego co należy. Musiałem do standardowego UI wejść z zmienić na
net. miałem tam pustą pozycję.
Log instalacji niedostępny.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...