[poldek] Featutre request

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 28 Paź 2002, 15:32:01 CET

Cz.

Podanie:
Mam nastepujacy pomysl czy dalo by sie zrobic poldkowi komende
get z opcja --together_with_dependences moze byc krotsza.

Uzasadnienie:
Ja mam lekkie przesady co do upgradowania kernela przy urzyciu poldka
natomiast nie mam przesadow co do sciagania kernela wraz z zaleznosciami
przy urzyciu poldka. Jak by sie tak dalo to potem by se mogl czlowiek
przesadny instalacji dokonac reczenie.

Dziekuje zgory za rozpatrzenie mojego podania.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.