nowy dysk, nowa instalacja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 18:52:21 CEST

On Fri, 20 Sep 2002, Michal Moskal wrote:
> Ale to nie tylko mountpoint (remove, resize, filesystem).

Hmmm... to może Properties?
Już sam nie wiem - może konkurs na to ogłosić ;)

> IMHO wymuszanie jakieś innej nazwy jest trochę chore..

Teraz wymuszasz pldmachine ;)

Może nie wymuszanie, ale okienko z pytaniem: Nie zmieniłeś nazwy
komputera - czy jesteś pewien, że ma być pldmachine?

> Ok, sollenie obiecuje, i mam nadzieję, że nie zapomnę.

:]
Może w automacie generującym dyskietki zrobić zmienianie wersji? :)

dobra - wywalę telneta.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...