serial console: propozycja rozwi±zania

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 19:07:15 CEST

On Tue, 3 Sep 2002, Michal Moskal wrote:

> Przesadzasz, myszy na serial s± coraz rzadsze.  Potencjalnie
> uniemo¿liwa.

Co to znaczy ",maszyny na serial" ?
Ja mówie o przyopadku w któtórym kto¶ instaluje i robi to bez CS majac
jednoczênie wpiêty modem czy myszæze w /dev//ttyS0. W takim wtyapadku tak
jak napisa³em ¶rednio jeden przypadek na trzy jakie obserwowa³em jest taki
¿e witaja Cie ¶mieci w linni poleceñ boot loadra.
Micha³ jeszcze raz: to dotyczy instalacji bez SC.
To ¿e SC jest uzywane rzadki to ja wiem i z tego w³±snie wynika to ¿eby
domy¶lnie RS to SC by³ podpiety w³±nie pod ttyS1 a nie ttyS0.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-installer