serial console: propozycja rozwi±zania

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
¦ro, 4 Wrz 2002, 20:48:13 CEST

On Wed, 4 Sep 2002, Jacek Konieczny wrote:

> O ile na danej maszynie numerowanie wbudowanych RS-ów ma wogóle sens.
> Po co na maszynie typowo serwerowej dwa RS-y, albo mo¿liwo¶æ zmiany ich
> numeracji?

Nie pytaj sie mnie o takei rzeczy skoro w zasadzie jkeo¶ nie kojar¿e zeby
jakikolwiek chipset multi I/O nie mia³ obs³ugi RS i ¿eby nie obs³ugiwa³
fizycznie conajmniej dwuch portów.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-installer