kolejna instalacja, kolejne spostrzeżenia...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 4 Kwi 2003, 17:38:36 CEST

On Fri, Apr 04, 2003 at 03:27:20PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie jestem w stanie powiedzieć.
> Gdzie to sprawdzić? Pytanie na przyszłość, bo teraz i tak nie powiem.

find, du, takie tam :-) Po prostu: które pliki zabierają miejsce.
ls -l /tmp powinien zasadniczo wystarczyć.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h