Zmiana Re: Obrazy ISO w Ra: czemu takie stare?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 7 Kwi 2003, 11:39:11 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 10:44:33AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A nie moze byc tak, ze wowczas instalator da ostrzezenie i zignoruje ten
> brak ?

poldek a nie instalator. Nie wiem czy ma taki ficzer. Z drugiej strony,
dlaczego miałby tylko ostrzegać, jeśli instalacja się nie powiodła?

1. pozostaje.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h