eplip

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 20:41:05 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 05:36:44PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> --->[Quoting Witold Filipczyk <witekfl w poczta.gazeta.pl>:]

> chętnie  ci wyślę  sieciówkę, jeśli  dzięki temu  zajmiesz się
> czymś racjonalnym, jaki adres?

Z chęcią tę sieciówkę przyjmę.
Nie wiem jak z racjonalnością, ale mogę zrobić coś użytecznego.
Tu jest RoadMap elinksa, daty dotyczą bieżącego roku.
0.5.0  nowy parser     1 czerwca
0.5.5  grafika         1 sierpnia
0.6.0  ECMAScript, CSS 1 października
0.6.5  Java            1 grudnia

Jeśli będą miał tę sieciówkę (PCMCIA), 0.5.0 będzie na Dzień Dziecka.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>