tndb z -Werror -Wall

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 20 Lut 2003, 11:15:41 CET

On Wed, Feb 19, 2003 at 09:19:48PM +0100, Paweł A. Gajda wrote:

> Ciekawym dlaczego ta sama wersja gcc zachowuje się inaczej, mógłbyś
> podrzucić mi wyjście z "gcc ... -E read.c"? Może coś jest powalone
> z Twoimi kopiami nagłówków, czy coś...

gcc -E -dD rządzi :-)
Problemem jest ...
"checking for an ANSI C-conforming const: no"
Test ten nie przechodzi co skutkuje "#define const " w config.h
A że config.h jest includowane w tndb_int.h to zmiana kolejności
pomagała.

> W każdym razie, te poprawki które podesłałeś pomagają?

Poprawka read.c jest niepotrzebna.
Poprawka test_tndb.c jest potrzebna nadal. Commitnąć ?

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/