dyskietka startowa

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 1 Sty 2003, 20:59:31 CET

On Wed, Jan 01, 2003 at 06:16:07PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ma tyle wspólnego, że instalator powinien proponować zrobienie dyskietki,
> z której można zabootować system, żeby dało się wręcz zrezygnować z
> bootloadera :)

[malekith w roke grub]$ pwd
/boot/grub
[malekith w roke grub]$ cat stage1 stage2 > /dev/fd0

Tudzież:

[malekith w roke grub]$ cat stage1 stage2 > put-me-on-ftp.img

Można by jeszcze tam jakieś default menu wrzucić, ale to chyba ma średni
sens...

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h