HTML

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 6 Sty 2003, 22:50:18 CET

On Mon, Jan 06, 2003 at 09:15:56PM +0100, Tomasz Witek wrote:

> i galeona wepchnac do initrd ?
> ok zartowalem, choc to prawda, pomysl jest nowatorski i ... czemu nie
>
> Ale co dalej ?
> w czym to przegladac ? pod X czy po fb czy po svgalib ?

Najlepiej wygląda pod mozillą.

Na pewno na dyskietkę się zmieści netrik.  Wejdzie też boa.
Nowy elinks zajmuje teraz trochę ponad 500kB, ale można go jeszcze przyciąć.
Arachne jest mała, na CDROMową dyskietkę 2.88 MB wejdzie svgalib.  Tylko,
że SVGALIB się automagicznie nie konfiguruje.

Można podnieść jakiś interfejs sieciowy i instalować
np. przez Internet Explorera ;-)

Potrzebny mi jest fragment kodu shellowego, który zamienia w stringu
%nn na odpowiadający mu symbol, tzn. coś takiego
"ala%20ma%20kota" => "ala ma kota".

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>