POLDEK BUG: notice: interrupt signal reached

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Pon, 6 Sty 2003, 23:57:12 CET

wtorek 31/12/2002 16:37:54, Krzysiek Taraszka:
> Czyste srodowisko ra, znajomy mi zglasza, ze poldek wyzyca mu:
>
> notice: interrupt signal reached
> Writing /root/.poldek-cache/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
> Writing digest /root/.poldek-cache/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.mdd...
> [root w lockheed /root]#
>
> przy zabawie typu:
>
> potem sie ladnie instaluje,
> po zastalowaniu gdy da
>
> wtedy sie wysupuje .. Pawel, mozesz wypowiedzic sie na ten temat ?

SOD#1 ;-)

Nigdy podobnych objawów nie miałem. Co dokładnie i po kolei robi
Twój znajomy? Potrzebuję dokładnej sekwencji czynności, które to
powodują - bez tego ciężko mi będzie uzyskać ten błąd u siebie.