Błędy w instalatorze (raczej grube)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Sty 2003, 12:49:12 CET

W liście z śro, 08-01-2003, godz. 11:30, Witold Filipczyk pisze:

> Dokładnie tak samo jak teraz.  Będziesz mógł wyklikać jaki filesystem chcesz,
> wpisać rozmiar, submit i się zrobi albo nie.

> Bo jest prostszy w obsłudze, można łatwo dodać grafikę, shockwawy, itp.
> Nikt tego nie ma.
> To jest proof of concept.

I mozna do tego dodac aplikacje napisana w jawie jako kontrolka IE6.0 i
bedzie piekny graficzny instalaltor tak jak aplikacja do logowania do
neostrady, i tez nie bedzie dzialac :)

Sorry za moj jezyk, ale nadal nie wiem w jaki sposob bedzie mozna
zbudowac taki instalator na htmlku, chodzi mi dokladnie o przegladarke.
Potem przeczytasz w CHipie: Zeby zainstalowac PLD musisz miec 3 plyty z
PLD z numeru Zima CHIP Linux Specjal i do tego drugi komputer z
Windowsem XP ktory mozesz zakupic z sklei internetowym
http://sklep.chip.pl. Ludzie !!!!!!!!. Pomysl jest naprawde ok, html czy
xml wszystko jedno, ale co dalej co zmiescic na initrg zeby dalej z tym
pojechac !!!!!

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdanski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);