PLD w pudełku

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 29 Sty 2003, 22:07:42 CET

--->[Quoting "Łukasz (DeeJay1) Jernaś" <deejay1 w nsj.srem.pl>:]

> 1) Instalowanie Czarodziejem  jako drugi OS z  Win 95. Pluje
> się  rc-boot  -  po automatycznym  wykryciu  Windowsa  przez
> instalator,  siada  instalowanie  lilo.  2)  Po  wybraniu  w
> ustawieniach  karty sieciowej  drivera  8139too  i dhcp  nie
> dodawało mi  sterownika do  modules.conf -  musiałem ręcznie
> dopisywać. 3) Chyba coś jeszcze było ale jakoś nie widziałem
> powodu by to zapisywać...
>
> User   kupujący  takie   pudełko   chyba  będzie   oczekiwał
> odpowiedzi  na takie  pytania  (chyba że  firma by  nakleiła
> napis "Admins only" na pudełko). Choć możliwe, że to kwestia
> [...]

A nie sądzisz, że warto może poprawić instalator, tak, aby działał, niż
dokumentować jego błedy/niedociągnięcia?

CC: pld-installer w pld.org.pl

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info