feature request do poldka...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 9 Lip 2003, 20:27:44 CEST

On Wed, 9 Jul 2003, Michal Kochanowicz wrote:
> Zrób jakiś pakiet, który Provides: kdelibs[1], ma jakiś kosmiczny Epoch
> i w %prein: echo 'KDE pack no longer exist. For fresh software go to
> windowsupdate.microsoft.com' exit 1
>
> Instalujący dostanie komunikat, a nic mu nie wyjedzie z systemu.
>
> [1] Nie wiem czy to wystarczy, żeby poldek to złapał, zawsze możesz
> zrobić taki lewy pakiet kdelibs.

Jako workaround można tak zrobić, jednak to nie o to chodzi raczej. Poza
tym, jeżeli ktoś korzystał z czegoś innego z tego pack-a (choćby db4-java,
bo miałem) to sorry, nadal będzie miał zabawę.

PS. REPLYTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To już kolejna lista, która go nie
posiada!!

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...