Magiczny instalator wysuwanie płyt (fwd)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 16 Lip 2003, 14:30:30 CEST

On Mon, Jul 14, 2003 at 10:37:32PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Problem dotyczy magicznego instalatora .
> Mianowicie w przypadku posiadania napędów firmy LG.
> Kiedy instalator prosi o włożenie płytki CD 1, niema możliwości jej wymiany,ponieważ przycisk wysuwania jest programowo zablokowany.

Zgaduję, że raczej płyta nie została odmontowana...

> Przydała by się funkcja automatycznego wysuwania kieszeni napędu jak to jest rozwiązane np w Dystrybucjii RedHat czy Mandrake.

Automagiczne wysuwanie jest Złe(tm). Przecież koło napędu może stać
piwo... Sam chciałem kiedyś zrobić (a może i zrobiłem), ale Klakier mnie
przed tą straszną ewentaulnością ostrzegł.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h