pld i alpha

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Pią, 13 Cze 2003, 13:17:40 CEST

[12 czerwiec, 2003] Sławomir Janukowicz napisał:

>Jak czytałem o RH (jak jeszcze na alphę był) to kłopot z instalatorem
>bo dużo różncyh architekrur tych alph.

Chyba nie w tym problem...

>Ale można by się o jakiegoś prostego pokusić aby zrobić.

Problem jest taki: instalator (dokładnie: narzędzia i shell) dla ix86 jest
linkowany z uClibc, bo linkowane z glibc rzeczy nie mieszczą się na
dyskietkach. Niestety nie ma portu uClibc na axp. Próbowałem walczyć z
dietlibc, ale tam masza rzeczy jest zrobiona jakoś dziwnie i sporo
trzeba się namęczyć, żeby zlinkować z tym program i otrzymać działającą
binarkę...

--