bootdisk: dev2genrom (NEW) init-wrapper (HEAD) mkinstaller (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 9 Paź 2003, 00:56:52 CEST

On Thu, 9 Oct 2003, Michal Moskal wrote:

> Anyway, jeśli chcesz to robić automatycznie, to co, każdemu ładujemy
> md-mod i md-pkg?

Raczej w 2 podejściach - jeżeli w tablicy partycji jest autoraid to można
(należy) ładować. Jeżeli nie ma to olać.

Ewentualnie - ptaszka na wymuszenie szukania.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...