bug w RAID.

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Czw, 9 Paź 2003, 17:41:45 CEST

On Thu, Oct 09, 2003 at 02:48:54PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> W tej chwili jest w ten sposób, że jeżeli uruchomię dysk z gotowymi
> partycjami md i chcę ją złożyć w /dev/mdx to nie mam możliwości wyboru

Jeszcze tylko cichy glosik z konca sali:
-wiecej /dev/hd* /dev/sd* aby mozna bylo uruchomic np 8 dyskow z raidem
-automagiczne kopiowanie tablicy partycji, tzn mam hda i teraz chce aby hdc,
hde i hdg byly takie same (zakladajac ze hdd sa conajmniej takie same).

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej