[mjacek@ise.pw.edu.pl: Re: bug-report (PLD 2.0, MINI-iso 20040401, crash after reboot)]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 15 Kwi 2004, 23:14:31 CEST

----- Forwarded message from JMisiurewicz <mjacek w ise.pw.edu.pl> -----

Delivery-date: Thu, 15 Apr 2004 20:29:39 +0200
Date: Thu, 15 Apr 2004 20:29:34 +0200 (CEST)
From: JMisiurewicz <mjacek w ise.pw.edu.pl>
To: Michal Moskal <malekith w pld-linux.org>
cc: <pld-installer w pld-linux.org>
Subject: Re: bug-report (PLD 2.0, MINI-iso 20040401, crash after reboot)

No więc, miałem wszystkie dane a i tak nie wpadłbym na wyjaśnienie.

Oczywiście acpi=off pomogło. Tyle, że nie do końca...

Dla zainteresowanych wyjaśniam:

1) Zasugerowałem się komunikatem:

	Apr 13 23:43:16 pldmachine kernel: VFS: Busy inodes after unmount.
	Self-destruct in 5 seconds.  Have a nice day...
który, okazało się, nie ma nic do rzeczy.

2) Zapomniałem, że z kernelem 2.6.4 już miałem kłopoty - w końcu
wyłączyłem acpi....

3) Kernel 2.6.1 ma włączone acpi i jest ostatnim, który jakoś chodził z
acpi włączonym.

4) Kernele (2.6.4 mój, 2.6.5 z PLD) po wyłączeniu acpi chodzą, ale do
czasu -- komp sie sam wyłącza po jakimś czasie: wydaje mi się, że wtedy
nie rusza wentylator w notebooku i rzecz kończy się awaryjnym wyłączeniem
po paru minutach, z przegrzania.

Dobra, odżyła moja wiara w PLD. Mniej więcej wiem, którędy sobie radzić,
chociaż nie wiem o co dokładnie chodzi z tym acpi i moim kompem. Bez acpi
powinien w końcu też chodzić -- dos czy w95 nie miało acpi....

--
Jacek Misiurewicz [jmisiure w elka.pw.edu.pl] [jmisiure w ieee.org]
Politechnika Warszawska                    Warsaw University of Technology

----- End forwarded message -----

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?