instalator

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Pon, 9 Sie 2004, 20:45:16 CEST

Helou.

Jako, ze brak chetnych do poprawiania instalatora, staram sie ocenic ile
  ja w nim bede w stanie zrobic. W zwiazku z tym potrzebuje liste zmian,
ktore sa potrzebne do naniesienia. Jezeli ktos ma jakies sugestie to
prosze o mail na liste lub bezposrednio do mnie.

Z rzeczy ktore juz wiem ze trzeba zmienic:
- kosmetyka - poprawne wielkosci poszczegolnych typow instalacji
- wywalic JFS z FS'ow mozliwych do wyboru (i tak nie ma do niego jfs-pkg)
- poprawic generowanie modules.conf/modprobe.conf
- poprawic blad z niedopisywaniem /bin/sh do /etc/shell

I jeszcze:
- czy defaultowo chcemy w AC instalowac jajko 2.4 czy 2.6?
- a moze wybor przy instalacji? (ale to juz nie wiem czy bede w stanie)

M.

P.S. A jak ktos jest jeszcze chetny do pomocy do zapraszam. Fakt ze
pierwszy raz ogladnalem zrodla instalatora kilkanascie minut temu raczej
wyklucza iz bede sam w stanie wszystko zrobic w rozsadnym terminie.