instalator

Pon, 9 Sie 2004, 23:21:11 CEST

On Monday 09 of August 2004 20:45, Marcin Król wrote:
> Helou.
>
> Jako, ze brak chetnych do poprawiania instalatora, staram sie ocenic ile
>   ja w nim bede w stanie zrobic. W zwiazku z tym potrzebuje liste zmian,
> ktore sa potrzebne do naniesienia. Jezeli ktos ma jakies sugestie to
> prosze o mail na liste lub bezposrednio do mnie.
Może napisz na listę który to w ogóle instalator, gdzie on leży, jak sobie
zbudować obraz do testowania (jeśli już do tego doszedłeś :) ?

Potestował bym sobie.

> Z rzeczy ktore juz wiem ze trzeba zmienic:
AFAIK ze dwa-trzy razy ktoś na liście opisywał swoje uwagi (oczywiście na złej
liście ale nie wymagajmy za wiele):

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux