Instalator i lagi w poprawkach...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 20 Gru 2004, 22:11:58 CET

On Sat, Nov 13, 2004 at 12:17:14AM +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> gwoli pocieszenia, debian-installer wywala się dokładnie na tym samym
> - chce załadować i82365, po ręcznym załadowaniu i82092 wyuwala isę na ds
> z komunikatem jak wyżej...
>
> Może ten sprzęt po prostu "tak ma"...

Taki mały update do tej kwestii - próbowałem także zainstalować Ra
wgrywając na dysk docelowy przygotowany wcześniej chroot. Efekt był
taki, że przy próbie załadowania modułu do kontrolera nastąpywało
"zawieszenie" (system nie reagnował na nic), a po kilku minutach kilka
stron oopsów i kernel panic.

Wygooglałem post osoby narzekającej, że po którejś tam aktualizcji
kernela z serii 2.2 (okolice .15) przestał działać kontroler (pd6729).
Postanowiłem więc spróbować czegoś starszego - Debian 2.2 (z jądrem
2.2.19), później Debian 2.1 i Debian 2.0. Bez większych efektów.

Skracając historię, ostatecznie okazało się, że na FreeBSD 4.10 to
działa. I tylko na tej wersji, bo instalator 4.11-RC1 czy 5.3 już nie
daje sobie z tym rady.

Musi być więc to jakaś kwestia ze sterownikiem...