Instalator i lagi w poprawkach...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 21 Gru 2004, 15:05:32 CET

On Tue, Dec 21, 2004 at 09:52:58AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> I tak zostanie zapewne, dopoki jakis posiadacz takiego kontrolera nie zechce
> tego sam zdiagnozowac i poprawic.

Zastanawiałem się, czy przypadkiem nie była sytuacja tego typu, że
zarzucone zostało wsparcie dla jakiś egzotycznych kontrolerów (a mój to
składak z bardzo niskiej półki), które nie są dłużej produkowane - old
hardware, old software.

Niemniej może któregoś razu się pobawię w to diagnozowanie. A przy
okazji pytanie - czy do Ra można bezpiecznie wrzucić kernela z taga
kernel-2_2_14-1 ? Spodziewać się jakiś kłopotów? A 2.2.0 (ręczny
kompilat) ?