pld 2.0 (fwd)

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Sob, 28 Lut 2004, 13:27:11 CET

--->[Quoting Łukasz Kalbarczyk <lukasz w 5.waw.pl>:]

> Co tydzień mam to samo pisać?
> Zawiesza się instalator po wykonaniu "using ....../isofs.o".
> Zarówno wersja "mała" jak i "duża".

Mnie działa - co prawda nie jest jeszcze skończone, ale udało
mi się zainstalować distro.

> Nie ultimatum, tylko nie mam czasu czekać...
> To zresztą chyba twórcom powinno zależeć na tym,
> żeby ktoś tego używał - konkurencja jest spora.

Mam pewne wątpliwości, czy na rynku oprogramowania do serwerów
rzeczywiscie jest spora konkurencja - poza debianem jakoś
właściwie jej nie widzę.

--
PLD Linux rulez