default gateway

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 28 Paź 2004, 21:54:20 CEST

On Wed, 27 Oct 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> I nie konfigurujesz routingu do def. gw? Ani recznie ani via DHCP ? Pod
> Linuksem? - nie wierze.

Tak jak mówię - default jest spoza mojej własnej sieci. Ręcznie. Działa.

> /8
>
> I ustawiasz DNS / ftp spoza maski (lub lokalny, jesli masz)

By pokryło, ale nie widzę potrzeby, żeby tak dziwnie obchodzić
ograniczenia programu.

> Prosty routing to jest jedna podsiec i def. gw. Tyle wspiera instalator.
> Nie widzialem w zadnej z distro madrzejszego.

hhhmmm????
nie chce mi się sprawdzać, ale stawiam cukierki przeciw orzechom, że w
instalatorach innych distro nie ma podobnych problemów...

Działa bez kombinowania z arpami.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost