Gdzie poprawki instalatora?

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 10:07:19 CEST

> Witam,
>
> Ktoś podobno poprawia instalator ale ...
>
> - kto to ten ktoś?
/me

> - gdzie on to poprawia jako, że commitów jest zero?
> - jeśli poprawianie jest gdzieś prywatne, a poźniej w planie commit poprawek
> to jest do beznadziejny pomysł bo wszystkie poprawki wpadną w jeden
> commit :-/
Tak. Jeszcze nie commitnalem :/ Dzis commitne jak dotre do domku (moze
uda sie mi nic przy tym nie schrzanic bo svn jeszcze nie uzywalem). Moge
commitnac wersje 2.4.24 i potem poszczegolne pliki z odpowiednimi
komentarzami co zmienione zeby nie byl jeden import.

> - gdzie są rezultaty i w ogóle czemu taka cisza o tych poprawkach?
Nowsze bootkietki beda na ftp na dniach, aczkolwiek jeszcze "a lot to
do". Info co juz zostalo poprawione a co jeszcze nie jest w
PLD-doc/PLD_2.0_TODO2

> Speak up...
Sorry, ostatnie 2 tygodnie mialem tak zawalone robota, ze chwilami nie
wiedzialem gdzie jestem i jak sie nazywam. Dopiero teraz wychodze na prosta.

M.