Gdzie poprawki instalatora?

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 13:39:27 CEST

> Awaria też.
> Bardziej chodzi o to, że w cvs/svn masz możliwość cofania jeżeli się
> zapędzisz w ślepą uliczkę, oznaczenia jakichś "punktów stabilnych" etc,
> etc....

Hm. Sposob w jaki pracuje tez gwarantuje mozliwosc cofniecia zmian do
dowolnej wczesniejszej wersji :) Jedynie commitlogow nie mam.

> To są narzędzia pracy, a nie tylko miejsca do wrzucania efektów...

True. Ale (ogolnie, nie odnosnie instalatora) i tak sie przeciez nie
commituje kazdej zmiany pojedynczo. Przy kilkunastu poprawkach na kilka
minut nie mialoby to sensu, bo wiecej czasu by zajelo commitowanie niz
poprawianie.

M.